Poradnik przed pierwszą wizytą
Poradnik przed pierwszą wizytą
Każdy pacjent przed pierwszą wizytą powinien odpowiednio się do niej przygotować. Oto kilka ważnych wskazówek:
Każdą pierwszą wizytę poprzedza dokładny wywiad, utworzenie karty pacjenta oraz badanie przedmiotowe. W gabinecie nie moczymy stóp dlatego jedynie dla własnego komfortu psychicznego polecamy odświeżyć stopy w domu przed wizytą. Aby dokładnie określić stan płytki paznokciowej i wykluczyć ewentualne zmiany grzybicze, barwnikowe lakier należy zmyć minimum 2 dni przed wizytą.
Jeśli podejrzewasz u siebie brodawkę wirusową lub odcisk:
Minimum 7 dni przed wizytą nie stosuj żadnych preparatów „ na usuwanie odcisków”. Zaburzy to dokładną ocenę zmiany oraz może wydłużyć terapię lub uniemożliwić wykonanie zabiegu. Nie usuwaj zmiany samodzielnie
Przygotowanie do pobrania materiału do badania mykologicznego:
Minimum 14 dni przed badaniem zaniechaj stosowania wszelkich środków (kremów, maści, płynów) do stóp.
Przygotowanie dziecka do zabiegu/ konsultacji:
Dziecko należy poinformować o wizycie i wyjaśnić po co trzeba udać się do gabinetu
- Dziecko powinno wiedzieć, że Podolog zajmuje się stopami ich pielęgnacją oraz utrzymaniem w
dobrym zdrowiu. - Nie należy dziecka okłamywać lub zapewniać, że „ nic nie będzie bolało, Pani tylko popatrzy”
tego niestety nikt nie jest w stanie zagwarantować, ponieważ każdy odczuwa ból zupełnie
inaczej.
Regulamin świadczenia usług w Gabinecie Podologicznym PODO-LOG ®
Przed skorzystaniem z usług Gabinetu należy zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu.
- Gabinet PODO-LOG świadczy usługi wyłącznie podologiczne.
- Rejestracja na wizytę
Zajmujemy się terapią wcześniej zaplanowanych i umówionych Pacjentów. Pacjenci zapisywani są WYŁĄCZNIE telefonicznie, gdzie po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu szacujemy, ile czasu należy zarezerwować na wizytę, dlatego niemożliwe jest jej skracanie przez rezygnację z części zabiegu lub wydłużanie przez domówienie usługi na samej wizycie.
Rejestracja telefoniczna jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
- System powiadomień o wizycie.
Na 24h przed umówionym terminem Pacjent otrzymuje wiadomość SMS z przypomnieniem o wizycie. Jeżeli w dniu poprzedzającym wizytę do godziny 17:00 nie powiadomi o jej ewentualnym anulowaniu przyjmuje się, że wizyta jest aktualna.
- Specjaliści PODO-LOG nie udzielają konsultacji telefonicznych. Pacjenci są konsultowani wyłącznie podczas umówionej wcześniej wizyty w gabinecie.
- Pierwsza wizyta w PODO-LOG
Na pierwszej wizycie konieczne jest wypełnienie karty wywiadu podologicznego, ze wszystkimi danymi koniecznymi do przeprowadzenia zabiegu oraz zapoznanie się z niniejszym Regulaminem. Sugerujemy przybycie 5 min przed planowaną godziną wizyty. Po konsultacji specjalista przedstawi pacjentowi plan terapii oraz jej wstępny koszt. Przed wizytą prosimy o zadbanie o higienę osobistą.
7. Terminowość w PODO-LOG
Pierwszeństwo mają Pacjenci zarejestrowani na wizytę. Ustalona godzina wizyty jest orientacyjna. Dokładamy wszelkich starań, abyście byli Państwo przyjęci w wyznaczonym czasie, jednak procedury zabiegowe mają niekiedy trudne do ustalenia ramy czasowe. Prosimy o wyrozumiałość w razie ewentualnych kilkuminutowych opóźnień. Jeżeli opóźnienia zdarzają się większe zawsze staramy się Państwa niezwłocznie o tym informować. Nie mamy możliwości przyjmowania pacjentów przed wyznaczoną wcześniej godziną.
Oprócz zaplanowanych na dany dzień zabiegów możemy przyjąć ponadplanowo wyłącznie Pacjentów z powikłaniami powstałymi w trakcie aktualnie prowadzonego w naszym gabinecie leczenia. Pozostałe osoby będą umawiane zgodnie z terminami grafikiem specjalistów, lub zostaną wpisane na listę rezerwową. Spóźnienie się na wizytę będzie skutkowało skróceniem czasu wizyty lub odmową przyjęcia Pacjenta. Dlatego prosimy o stawianie się na wizyty na czas
8. Rezygnacja i odwoływanie wizyt w PODO-LOG
W interesie Pacjenta jest powiadomienie gabinetu (najpóźniej do godziny 17:00 dzień przed wizytą. W przypadku wysłania wiadomości SMS. prosimy o sprawdzenie czy wiadomość faktycznie została wysłana na prawidłowy numer gabinetu. 505-470-355)
- Jeżeli pacjent odwoła wizytę w dniu zabiegu ponosi 50% ceny kosztu usługi (minimum 40zł) do 3 dni roboczych. Brak wpłaty będzie skutkował dożywotnim zablokowaniem rejestracji w gabinecie nawet jeżeli prowadzona jest terapia.
- Jeżeli pacjent nie odwoła wizyty i nie stawi się w wyznaczonym terminie ponosi koszt 100% ceny zabiegu. Warunkiem przyjęcia kolejnej rezerwacji jest wniesienie opłaty rezerwacyjnej (100% ceny zabiegu na którym się nie stawił) na konto do 3 dni roboczych. Brak wpłaty będzie skutkował anulowaniem wizyty oraz dożywotnią blokadą nawet jeżeli prowadzona jest terapia.
9. Formy płatności
W Gabinecie PODO-LOG akceptujemy płatności kartą płatniczą oraz gotówką. Odpłatność za świadczone usługi następuje po każdej wizycie zgodnie z obowiązującym cennikiem. Jeżeli pacjent nie dysponuje należnością jest zobowiązany do uregulowania jej w ciągu 5 dni roboczych od wykonanej usługi na podane konto lub osobiście w przeciwnym razie otrzyma listownie wezwanie do zapłaty. Fakturę na życzenie wystawiamy w ciągu 5 dni roboczych.
10. Cennik
Przed wizytą prosimy o zapoznanie się z cennikiem dostępnym na stronie